Przepis na życie

Strona 1 z 3 1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Przepis na życie

Pisanie by Go?? on Pon Sie 29, 2011 10:36 pm

Główna bohaterka "Przepisu na życie" to Anka (w tej roli Magdalena Kumorek) - z pozoru typowa żona i matka. W pogoni za codziennymi obowiązkami zawodowymi oraz domowymi nie zauważyła, że do jej życia wkradła się nuda, a u boku jej męża Andrzeja (Piotr Adamczyk) pojawiła się nowa kobieta (Maja Ostaszewska). I nagle nieoczekiwanie przychodzi ten dzień, kiedy jej codzienność rozpada się w drobny mak jak porcelanowa filiżanka. Na szczęście u boki Anki jest jej nastoletnia córka Mania (Aleksandra Radwańska), przyjaciółka Pola (Edyta Olszówka) i mama Irena (Dorota Kolak), które nie pozwolą jej płakać nad rozlanym mlekiem. Przypadek sprawi, że Anka zacznie pracować w restauracji odkrywając w sobie pasję i talent do gotowania...

Czy ktoś ogląda ten serial?Wink Ja jestem nim zauroczona, bardzo mi się spodobał, no i Szyc- którego uwielbiam;) Co myślicie na temat tego serialu? Co powinno się wydarzyć w 2 sezonie? Czekam na Wasze propozycje:D

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Pon Sie 29, 2011 10:40 pm

Oglądam i uwielbiam Very Happy Oczywiście Anka powinna być z Jerzym, chociaż czytałam, że ma się dużo rzeczy dziać w 2 sezonie więc to pewnie nie prędko będzie noo ale zobaczymy, nie mogę się już doczekać Very Happy

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Go?? on Pon Sie 29, 2011 10:42 pm

Ja dokładnie tak samo! Pasują do siebie no i ich wspólna pasja! Smile
Też myślę, że nie prędko będą razem, ale będą, tego jestem pewna Very Happy
Nie podobało mi się tylko zakończenie sezonu, trochę naciągane z tym telefonem, ale poza tym świetne, świetne, świetne Very Happy

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Pon Sie 29, 2011 10:46 pm

Na pewno będą razem, w końcu to Polski serial Laughing Ale fajny, lekki i da się oglądać Very Happy

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Kora on Wto Sie 30, 2011 9:39 am

Ja oglądałam kilka odcinków i nawe, nawet... Wink

Kora
Chair & Dan
Chair & Dan

Liczba postów : 138

http://araratbykora.blogspot.com

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Lise on Wto Sie 30, 2011 12:39 pm

Ja oglądnęłam wszystkie odcinki i super będzie. Moze nowe dziecko namiesza?Razz

Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Sie 30, 2011 1:18 pm

Całkiem fajny serial jak na polską produkcję. Smile Nie jestem fanką Szyca, ale też liczę że Jerzy i Anka będą na koniec razem. Very Happy

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Lise on Wto Sie 30, 2011 4:50 pm

Hehe. Nawet nie jest dużo polskich, DOBRYCH seriali... I to jeszcze nie na podstawie innego, amerykańskiego czy innego:P

Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Wto Sie 30, 2011 7:03 pm

Kiedyś były super polskie seriale tj. Miodowe Lata, 13 posterunek o, teraz też czasami się zdarzają takie perełki chociaż niestety rzadko Very Happy

Btw. jeśli ktoś oglądał Miodowe Lata i kojarzy "pierwszą" Alinę to ona jest właśnie autorem scenariusza do "Przepisu na życie" Very Happy

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Sie 30, 2011 10:32 pm

o, naprawdę? Nie wiedziałam, ale też się jakoś szczególnie nie interesowałam Smile
13 posterunek, to było coś, zawsze oglądałam z tatą i z bratem :>

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Go?? on Wto Sie 30, 2011 10:47 pm

Tak, tak, to ona napisała scenariusz;)
Co do tych seriali które podała Gosia, są kultowe i ponadczasowe. Jak je czasem puszczają jeszcze na polsacie to chętnie oglądam i wciąż się śmiejęVery Happy
Tadzik, mój ulubieniec;) Ale pierwsza Alinka bardziej mi się podobała;)

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Lise on Sro Sie 31, 2011 10:09 am

Tak, pierwsza Alinka najlepsza.
btw. "Nie Karoluj mi teraz"Razz

Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by MotherChucker on Sro Sie 31, 2011 10:14 am

Oj tak, Gosia przypomnialaś mi czasy, gdy bylam zdecydowanie młodsza i kochałam Czarka z 13 posterunku, haha Razz
A co do Przepisu... Po obejrzeniu 1 sezonu jestem pozytywnie zaskoczona. Wątki Ani fajnie przeplatają się z wątkami jej córki. Mam tylko nadzieję, że nie schrzanią tego w drugim sezonie.

MotherChucker
Blair & Chair
Blair & Chair

Liczba postów : 667

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Wrz 06, 2011 8:55 pm

Oglądacie? Very Happy Dziecko się narodziło Very Happy

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Go?? on Wto Wrz 06, 2011 8:58 pm

O kurczę, przegapiłam!!! aaaaaaaa
ta straszna szkoła, już nawet nie mam prywatnego życia:D
jutro postaram się nadrobić Smile


Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Wrz 06, 2011 9:14 pm

to nie spoileruję w takim razie Very Happy ale trzeba pamiętać wtorek 21.30 Smile

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Go?? on Wto Wrz 06, 2011 9:22 pm

no właśnie, kiedyś było w niedzielę, dlatego Very Happy

poza tym, możesz spoilerować, nawet bardzo o to proszę <3 Very Happy:D

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Wrz 06, 2011 9:33 pm

Ale w zasadzie to nie wydarzyło się nic tak znaczącego. Smile Nie ma tak dobrze, proszę samemu oglądać, wtedy będzie co przedyskutować Very Happy
Spoiler:
Powiem tylko, że nowa postać w obsadzie (nie wiem czy na stałe tu zagości czy nie) jest z mojego punktu widzenia osobą chorą psychicznie Very Happy

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Wto Wrz 06, 2011 9:37 pm

Ile ja się denerwowałam przez ten odcinek to katastrofa...

Spoiler:
Ta żona Jerzego... przez te wybryki swoje i to co zrobiła z tym wyjazdem czy dokumentami to masakra wrrrr ;/

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Wto Wrz 06, 2011 9:55 pm

Spoiler:
Dokładnie o to mi chodzi Wink Nie wiem o co chodzi tej kobiecie. Jakoś po tym odcinku bardziej niż w pierwszym sezonie polubiłam Szyca. Nie wiem z czego to wynikło, ale jakoś wzbudził moją sympatię Smile

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by antiba on Sro Wrz 14, 2011 2:53 pm

Spoiler:
Gniewko xD

antiba
Dan & Date
Dan & Date

Liczba postów : 354

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Sro Wrz 14, 2011 4:26 pm

Co za imię, naprawdę xD Nieźle mi się chciało śmiać, kiedy go tak nazwali Very Happy Ale póki co mu pasuje xD

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Sro Wrz 14, 2011 9:13 pm

Imię świetne haha Laughing

Co do odcinka to nic się nie działo, żadnej akcji. Mam nadzieję, że w następnym odcinku się rozkręci już Smile

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Ola on Sro Wrz 14, 2011 9:39 pm

Może i za wiele się nie dzieje, ale tak to chyba już jest w tym serialu Very Happy Mimo wszystko całkiem przyjemnie się ogląda Wink

Spoiler:
Jak się nie działo zresztą? Gniewko zjechał ze schodów, to była ekstremalna sytuacja xD

Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Gosiek on Sro Wrz 14, 2011 9:46 pm

Nie no, serial uwielbiam mimo wszystko Very Happy

No Ola masz rację, to była bardzo ekstremalna akcja Laughing
Spoiler:
Albo jak Mania potrąciła tego chłopaka, też akcja xd

Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Re: Przepis na życie

Pisanie by Sponsored content Today at 6:37 pm


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 3 1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach