Gilmore Girls

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Gilmore Girls

Pisanie by brulion on Czw Kwi 19, 2012 4:29 pm

No nie wierzę, że ten temat jeszcze nie powstał ;D I nie wierzę, że nikt z was nie oglądał ;D
Moim zdaniem Rory/Jess to jedyny słuszny paring tego serialu, może jeszcze Lane/Dave i Lorelai/Christopher (tak, wiem, ja shipuję dziwne pary xD)

_________________

[You must be registered and logged in to see this image.]
why don't you tell me that if the girl had been
worth having she'd have waited for me?
no, sir, the girl really worth having
won't wait for anybody.


brulion
Derena & Wrencer
Derena & Wrencer

Liczba postów : 2653

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by Justyna on Pią Kwi 20, 2012 11:31 am

Ja oglądałam ale tak bardziej dorywczo i przyznam szczerze, że nie pamiętam wszystkich par i relacji ale wiem, że na pewno kibicowałam Lorelai i Lukowi Very Happy Zresztą nie przepadałam za Rory, bardziej lubiłam jej matkę i ogólnie koncepcja serialu mi się podobała. Mieszkańcy tego miasteczka byli fajni, każdy taki specyficzny mi się wydawał. No i ta koleżanka Lorelai Suki chyba rewelacyjna była Smile

brulion, Lorelai/Christopher? Serio? Naprawdę masz dziwne gusta Razz Nie no trzeba przyznać, że był przystojny ale jak dla mnie nic poza tym.

Justyna
Derena & Eden
Derena & Eden

Liczba postów : 1645

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by brulion on Pią Kwi 20, 2012 11:54 am

On ją przecież kochał zawsze i na zawsze, poza tym koleś reprezentatywny, przystojny, a Luke to taki mało ogarnięty zawsze mi się wydawał. Jakoś sobie ich nie wyobrażam razem, jako przyjaciół to na pewno, ale nie widzę żadnej chemii między nimi.

Sookie była zabawna MOMENTAMI, w pilocie była genialna, potem już coraz gorzej. Ale jej obsesja na punkcie jedzenia mnie bawiła zawsze, no i wyszła za faceta który był jej totalnym 'perfect match' xD Pamiętam, jak Jackson spał z cukiniami bo musiały być idealne Very Happy

_________________

[You must be registered and logged in to see this image.]
why don't you tell me that if the girl had been
worth having she'd have waited for me?
no, sir, the girl really worth having
won't wait for anybody.


brulion
Derena & Wrencer
Derena & Wrencer

Liczba postów : 2653

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by CallMeLady on Pią Kwi 20, 2012 9:38 pm

Ogladalam i to z dwa razy, albo i wiecej Razz ostro to powtarzali na TVN7 lol
Moje shipy to Lorelai/ Luck chociaz Christopher tez mogl byc. Ja bym wolala tego drugiego, ale Luk do niej bardziej pasowal Very Happy
Rory ehhh nigdy nie moglam zrozumiec skad ona tych kolesi bierze. oprocz tego pierwszego jej chlopaka, nie pamietam jego imienia, ale pamietam, ze byl nudny jak flaki z oleje, cala reszta to same ciacha. Ja biore wszytkich, a w szczegolnosci tego ostatniego. Normalnie moj love ehhhh, ale Jess tez byl zajefajny i chyba do niej najbardziej pasowal, w sensie nie byla taka nudna przy nim i mieli niezla chemie Very Happy

CallMeLady
Eden & Revenge
Eden & Revenge

Liczba postów : 908

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by brulion on Pią Kwi 20, 2012 10:19 pm

Pierwszy facet nazywał się Dean FORRESTER ;DDD nazwisko mówi samo za siebie plus Jared Padalecki, który przez chyba 4 sezony grał z takim samym zacieszem na ryjku że masakra xD w ogóle ich wątek jakiś taki z d*py był, zero pomysłu. Za to Jess <33

Logana nie komentuję. Ja w ogóle tego kolesia nie uznaję, bo z sezonów post-Jess to pamiętam tylko:
Spoiler:

- Jess wraca i mówi, że ją kocha <3333
- Rory skacze z parasolką z wieży xD
- Jess wraca i daje Rory swoją książkę
- Logan się oświadcza a Rory nie przyjmuje

Może i jest przystojny ale zupełnie do niej nie pasował, strasznie mi się kojarzy z Chuckiem ;D

_________________

[You must be registered and logged in to see this image.]
why don't you tell me that if the girl had been
worth having she'd have waited for me?
no, sir, the girl really worth having
won't wait for anybody.


brulion
Derena & Wrencer
Derena & Wrencer

Liczba postów : 2653

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by Susannah_dg on Sob Sty 18, 2014 9:52 pm

Serial mojego dzieciństwa Smile Tez najbardziej lubiłam parę RoryJess chociaż Logan też był spoko Smile

Susannah_dg

Liczba postów : 41

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by ksp on Pon Sty 20, 2014 10:35 am

Mój ulubiony serial. Nigdy mi się nie znudzi, ulubione odcinki oglądałam kilkanaście razy Smile Taka ciepła atmosfera, fajnie podnosi mnie na duchu, kiedy mam chandrę. Oczywiście, do Rory najlepiej pasował Jess, jak oglądam odcinek, w którym zerwali, za każdym razem mam nadzieję, że jednak nie wyjedzie... Ale i tak najbardziej z całego serialu lubię Lorelei - wielobarwna postać Smile

ksp

Liczba postów : 20

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by riolcia on Pon Sty 20, 2014 4:58 pm

Możecie mi powiedzieć gdzie znajde ten serial na necie?

riolcia

Liczba postów : 20

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by ksp on Pon Sty 20, 2014 7:06 pm

Do tej pory oglądałam na kinomaniaku, a teraz nie wiem...

ksp

Liczba postów : 20

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by lisek897 on Nie Sty 26, 2014 1:42 pm

ksp napisał:Mój ulubiony serial. Nigdy mi się nie znudzi, ulubione odcinki oglądałam kilkanaście razy :)Taka ciepła atmosfera, fajnie podnosi mnie na duchu, kiedy mam chandrę. Oczywiście, do Rory najlepiej pasował Jess, jak oglądam odcinek, w którym zerwali, za każdym razem mam nadzieję, że jednak nie wyjedzie... Ale i tak najbardziej z całego serialu lubię Lorelei - wielobarwna postać
Dokładnie! Swietne dialogi i klimat mało komercyjny". Serial o normalnych ludziach, którzy nie wygladają jakby wyszli przed chwilą z pokazu mody w ciuchach za kilkaset tysiecy. (co prawda są tam tez bogaci bohaterowie, ale nie sa to czołowe postacie)

lisek897

Liczba postów : 39

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by Anabele on Pią Sty 31, 2014 4:17 pm

na iitv info poza tym wiecie, że kinomaniak przekształcić się w kinomaniak?

Anabele

Liczba postów : 31

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by Anabele on Pią Sty 31, 2014 4:17 pm

na iitv info poza tym wiecie, że kinomaniak przekształcić się w kinomaniak?

Anabele

Liczba postów : 31

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by AsiaSSS on Sob Lut 01, 2014 8:47 pm

??? (najfajniejszy serial na świecie, do oglądania polecam też: cucirca.com)

AsiaSSS

Liczba postów : 30

Powrót do góry Go down

Re: Gilmore Girls

Pisanie by Sponsored content Today at 3:21 pm


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach