Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Strona 1 z 23 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Gigi on Czw Sie 18, 2011 8:51 pm

Wrzucamy wszystko co nas śmieszy Very Happy Very Happy

ostatnio padłam ze śmiechu dzięki tym bliźniakom Very Happy Very Happy



ten z prawej na 0:20 i 1:10 po prostu wymiata ;D
Gigi
Gigi
Gossip Dan & Girls
Gossip Dan & Girls

Liczba postów : 6440

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Lise on Czw Sie 18, 2011 9:22 pm

Ten z prawej jest super:P Jak się rusza... Ojjj... Ja się dzięki dużej ilości rzeczy śmieje... Głównie jak oglądam kwejk.pl lub kretyn.com to się śmieje:P
Lise
Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Ewa on Czw Sie 18, 2011 10:28 pm

hahaha Very Happy
Są genialni Very Happy
Ewa
Ewa
Chair & Ness
Chair & Ness

Liczba postów : 3212

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Layla on Czw Sie 18, 2011 11:15 pm

Ten z prawej świetnie tańczy, a ten drugi świetnie śpiewa Smile
Layla
Layla
Chair & Hyckie
Chair & Hyckie

Liczba postów : 4417

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Czw Sie 18, 2011 11:44 pm

Wszystko co nas śmieszy??;D Ok, przepraszam, to może być żenujące;D

https://www.youtube.com/watch?v=6Os-CACRwM8

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Layla on Pią Sie 19, 2011 12:04 am

Marta napisał:Wszystko co nas śmieszy??;D Ok, przepraszam, to może być żenujące;D

[You must be registered and logged in to see this link.]

Widzę, że nie tylko ja mam taki pokręcony gust Smile I love the party in my tummy Laughing
Layla
Layla
Chair & Hyckie
Chair & Hyckie

Liczba postów : 4417

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Pią Sie 19, 2011 12:21 am

ja śmieję się praktycznie zawsze i ze wszystkiego:D

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Ewa on Pią Sie 19, 2011 10:12 am

Marta napisał:Wszystko co nas śmieszy??;D Ok, przepraszam, to może być żenujące;D

[You must be registered and logged in to see this link.]


To idealne na mój dzisiejszy humor Razz
Radość i śmiech ze wszystkiego xd
jeszcze trochę to będę się śmiać do lustra Razz

A tak poza tym to ja też zawsze się śmieje prawie ze wszystkiego Razz Najgorzej jest gdy trzeba zachować powagę a znajomi wykorzystują to przeciwko mnie Very Happy
Ewa
Ewa
Chair & Ness
Chair & Ness

Liczba postów : 3212

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Gigi on Pią Sie 19, 2011 10:13 am

Marta napisał:Wszystko co nas śmieszy??;D Ok, przepraszam, to może być żenujące;D

[You must be registered and logged in to see this link.]

wtf Very Happy Very Happy he ate the bone from the chicken. your not supposed to do that hehe Very Happy Very Happy

Jako że jestem fanką Kanye i Charliego to jest dla mnie klasyk Very Happy Very Happy

Gigi
Gigi
Gossip Dan & Girls
Gossip Dan & Girls

Liczba postów : 6440

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Ola on Pią Sie 19, 2011 10:15 am

Wybitnie głupie i śmieszne xD
Też jestem fanką Charliego Very Happy
Ola
Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Gigi on Pią Sie 19, 2011 10:25 am



nooo!! Very Happy Very Happy
Gigi
Gigi
Gossip Dan & Girls
Gossip Dan & Girls

Liczba postów : 6440

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Ola on Pią Sie 19, 2011 10:34 am

O Boże chyba bym miała zawał przed przyjęciem pierścionka xD
Ola
Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Pią Sie 19, 2011 11:02 am

https://www.youtube.com/watch?v=drOzZ2hYFHI


hahahaha, uwielbiam ten nowy temat!! <3

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Layla on Pią Sie 19, 2011 11:04 am

Fajny pomysł na oświadczyny, chociaż chyba na miejscu tej dziewczyny bym go zabiła za taki kawał Smile
Layla
Layla
Chair & Hyckie
Chair & Hyckie

Liczba postów : 4417

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Ola on Pią Sie 19, 2011 11:09 am

jaka ktoś musi mieć fazę żeby coś takiego zrobić Very Happy Very Happy Very Happy
Ola
Ola
Blairena & Free Will
Blairena & Free Will

Liczba postów : 2853

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Pią Sie 19, 2011 11:20 am

Matko, dopiero ogarnęłam ten filmik z zaręczynami! Very Happy

i te genialne dzieci!!;D haha;)

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Pią Sie 19, 2011 2:41 pm

https://www.youtube.com/watch?v=mtCwNa4Ra1U


Kolejna porcja! Very Happy może być trochę okrutne:D hahaha <3
zawsze śpiewam to z moim kolegą, mamy z tego niezłą pompę;D

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Gosiek on Sro Sie 24, 2011 6:12 pm

Nam Pani kiedyś na PP puszczała śmieszne reklamy i jednej nigdy nie zapomnę Laughing

[You must be registered and logged in to see this link.]
Gosiek
Gosiek
Nate & Dean
Nate & Dean

Liczba postów : 1327

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by kiwi92 on Sro Sie 24, 2011 9:20 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]
;d
kiwi92
kiwi92
Chair & Gossip Girl
Chair & Gossip Girl

Liczba postów : 62

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Layla on Sro Sie 24, 2011 11:55 pm

kiwi92 napisał:[You must be registered and logged in to see this link.]
;d

Ja chyba jestem jakaś dziwna, bo najbardziej na świecie śmieszą mnie przewracający się ludzie : )
Layla
Layla
Chair & Hyckie
Chair & Hyckie

Liczba postów : 4417

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Lise on Pią Sie 26, 2011 12:17 pm

Te filmiki są super:P Ja też się śmieję ze wszystkiego. I to jestr uż czasem wkurzajace.
Lise
Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by gossip_ on Pon Sie 29, 2011 4:41 pm

LillyRose napisał:
kiwi92 napisał:[You must be registered and logged in to see this link.]
;d

Ja chyba jestem jakaś dziwna, bo najbardziej na świecie śmieszą mnie przewracający się ludzie : )

To jesteśmy dziwne razem . ♥
gossip_
gossip_
Blair & Dan
Blair & Dan

Liczba postów : 180

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Kora on Pon Sie 29, 2011 6:46 pm

Me too ;P
Kora
Kora
Chair & Dan
Chair & Dan

Liczba postów : 138

http://araratbykora.blogspot.com

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Lise on Wto Sie 30, 2011 4:55 pm

Heh... Nie ma to jak grupowa dziwnośćRazz
Lise
Lise
Jenny & pregnant!Blaine
Jenny & pregnant!Blaine

Liczba postów : 3798

Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Go?? on Czw Wrz 22, 2011 5:11 pm

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Eskimos3

Nie wiem czy wam się spodoba, może już widziałyście to, ale jak to zobaczyłam, od razu miałam banana na twarzy Very Happy

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Śmieszne filmiki, obrazki, żarty Empty Re: Śmieszne filmiki, obrazki, żarty

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 23 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach